25-6-2013 |
Zaterdag 29 juni 2013 houden wij de jaarlijkse inname dag, waarbij wij de keepersmaterialen van alle teams zullen innemen, zodat we deze kunnen controleren en de materialen die aan vervanging toe zijn kunnen vervangen.
Een week voor de start van de competitie 2013 – 2014 zullen wij de materialen weer uitreiken, mochten er teams zijn die eerder willen beginnen, dan kunnen die de materialen in overleg altijd eerder ophalen.
Omdat wij niet alle keepers / coaches tegelijk kunnen helpen, hebben wij de dag in twee delen gedeeld:
- 10:00 - 12:00 uur E- en D- jeugd
- 14:00 - 16:00 uur C-, B-, en A- jeugd, senioren en veteranen.
Mocht u door omstandigheden nou niet aanwezig kunnen zijn op de aangewezen tijdstippen, dan is er één uitwijkmogelijkheid en die is op maandag 1 juli 2013, van 19:00 tot 20:00 uur.
Met vriendelijke groet,
De Materialencommissie
Steven Bartelink
|
terug naar vorige scherm |